Zwroty i reklamacje

Kliencie pamiętaj, że przy zakupach online przysługuje Ci prawo do reklamacji oraz – jeżeli posiadasz uprawnienia konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru).

PRAWO DO REKLAMACJI

Kliencie, jeżeli po otwarciu Twoje zamówienie przyszło uszkodzone, bądź w paczce jest nie ten produkt, który widnieje na zamówieniu, proszę skontaktuj się z nami.

Nie zapomnij o numerze zamówienia, który będzie potrzebny w procesie reklamacji.

Jeżeli otrzymałeś od nas fakturę, to również przygotuj jej numer.

Masz prawo do zwrotu towaru bądź wymiany go na nowy.

Aby rozpocząć procedurę reklamacji:

  1. Skontaktuj się z nami i podaj numer zamówienia oraz przyczynę reklamacji.
  2. Poinstruujemy Cię, co dalej zrobić. Najprawdopodobniej zostaniesz poproszony o: zapakowanie paczki oraz ustalenie dogodnej formy wysyłki towaru – Paczkomaty InPost lub ORLEN Paczka
  3. Następnie poprosimy Cię o oznaczenie paczki etykietą, którą od nas otrzymasz, i nadanie jej w ustalony wcześniej sposób.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA (ZWROTU)

Klienci posiadający status konsumenta lub przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta, mają 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu towaru bez podania przyczyny.

Zwracane towary powinny być w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że było to konieczne w granicach zwykłego użytkowania. Jeżeli zwracany towar okaże się niekompletny lub będzie nosić ślady nadmiernego użytkowania, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.

W przypadku zwrotu prosimy o odesłanie przesyłki na adres:

TERLING Angelika Pluta

Dzierżona 50

71-792 Szczecin

ZWROT NALEŻNOŚCI

Zwrot pieniędzy za zakup nastąpi w ten sam sposób, w jaki dokonałeś płatności, to jest za pomocą platformy przelewy24 bądź tradycyjnym przelewem. Zwrot zostanie wykonany niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru lub dowodu, że towar został odesłany.